طراحی سایت وردپرس در مشهد

طراحی سایت وردپرس در مشهد

طراحی سایت وردپرس در مشهد

طراحی سایت وردپرس در مشهد

  • ۰
  • ۰

در طول سال ها، گزینه های مختلف توسعه وب طراحی سایت وردپرس در مشهد برای طراحان و توسعه دهندگان وب در دسترس بوده است. برای اولین بار طراحی صفحات وب با HTML ساده شروع شد، سپس HTML با CSS جایگزین شد و در نهایت این دو زبان توسط طراحان وب ترکیب و مورد استفاده قرار گرفتند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور صفحات وب پویا، دو انتخاب اصلی برای طراحان وب وجود داشت: ASP و PHP.
طبق بررسی‌ها، 82 درصد از PHP در مقایسه با سایر زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب بود، در حالی که آمار کمتر از 16 درصد استفاده از ASP.NET را نشان می‌داد. پی اچ پی نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی موفق تر بوده است، عمدتاً به دلیل ادغام آسان تر آن با لینوکس. و از آنجایی که سیستم عامل های متن باز لینوکس بر روی اکثر وب سرورها اجرا می شوند، استفاده از PHP منطقی است.
مزایای طراحی سایت با php
PHP یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان امروز است. طیف گسترده ای از توابع، مجموعه شگفت انگیز افزونه ها برای افزایش عملکرد، محیط باز و پشتیبانی آنلاین عالی باعث محبوبیت PHP در بین مبتدیان و سازمان های توسعه دهنده در سراسر جهان شده است.
بسیار انعطاف پذیر است
PHP هم در طول پروژه در حال انجام و هم بعد از اتمام پروژه بسیار انعطاف پذیر است. انعطاف پذیری در یک زبان برنامه نویسی بسیار مهم است زیرا عملکرد می تواند در هر زمانی در طول یک پروژه تغییر کند. بهترین بخش PHP توانایی ایجاد تغییرات حتی پس از شروع یک پروژه است که باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند برای توسعه دهندگان وب می شود. یعنی توسعه دهنده نیازی به نوشتن کد جدید یا توابع دستوری جدید ندارد، زیرا می توان تغییراتی در کدها و توابع موجود ایجاد و استفاده کرد.
ادغام و سازگاری آسان
PHP با اکثر سیستم عامل ها سازگار است. بر روی پلتفرم های مختلف از جمله یونیکس، سولاریس و لینوکس به صورت روان اجرا می شود. از آنجایی که می توان آن را به راحتی با سایر فناوری ها مانند جاوا ادغام کرد، نیازی به توسعه مجدد نرم افزار موجود نیست و در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.
موثر کار کنند
بسته به اینکه یک توسعه‌دهنده وب چگونه کد می‌نویسد، PHP این پتانسیل را دارد که زبان قدرتمندی باشد که می‌توان از آن برای ایجاد تعدادی برنامه استفاده کرد. معمولاً زمانی که یک وب سایت از چندین صفحه وب تشکیل شده باشد، زبان برنامه نویسی انتخابی است.
بودجه:
PHP یک زبان وب منبع باز است، بنابراین کاملا رایگان است. خرید لایسنس یا نرم افزار گران قیمت برای استفاده از این زبان هزینه ای ندارد و می تواند به طور موثر با پایگاه داده های مختلفی مانند MySQL، Apache و PostgreSQL کار کند.
این به توسعه دهندگان وب کنترل بیشتری می دهد
در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی، PHP به توسعه دهندگان وب سایت کنترل بیشتری می دهد. کد بین تگ ها نوشته می شود، بنابراین توسعه دهندگان در هنگام استفاده از PHP نگران قرار دادن کد در جای مناسب نیستند. بنابراین، تا زمانی که توابع و کدها در داخل تگ ها هستند، لازم نیست به ترتیب خاصی نوشته شوند.
[lu fknd
یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی Php است که برای راه اندازی وب سایت ها و ایجاد نرم افزارهای مبتنی بر وب استفاده می شود. در گذشته، آشنایی نسبی با HTML برای راه اندازی یک وب سایت کافی بود، اما با پیشرفت علم و فناوری و ایجاد وب سایت های مختلف حرفه ای، دیگر آشنایی صرف با HTML کافی نیست. . و برای طراحی وب سایت باید از گزینه های پیشرفته تری مانند PHP استفاده کنید
امروزه طراحی وب با PHP به دلیل توانایی و سهولت یادگیری استفاده از PHP برای ایجاد سایت های مختلف استاتیک و پویا در بین توسعه دهندگان وب بسیار محبوب شده است. به خاطر داشته باشید که ساخت وب سایت با PHP مزایای زیادی دارد و امکانات زیادی برای توسعه وب در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، اگر به فکر راه اندازی و توسعه یک وب سایت کاملا حرفه ای هستید، این مقاله را از دست ندهید زیرا ما به شما نحوه طراحی سایت با PHP را نشان می دهیم، پس با ما همراه باشید.

  • ۰۱/۰۷/۰۹
  • طراحی سایت طراحی سایت وردپرس در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی